دسته‌بندی نشده

«رونق تولید» راهبرد برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: چهار برنامه اصلی این نهاد در سال ۹۸ شامل برنامه‌های پایتخت کتاب ایران و جهت‌گیری به سمت پایتخت کتاب جهان در سال ٢٠٢٢، حمایت از کسب و کارهای نوپا، احیای جغرافیای فرهنگی یزد، خودباوری فرهنگی و بازآفرینی فرهنگی و هنری است که با تکیه بر شعار «رونق تولید» محقق خواهند شد.به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشستی به مناسبت شروع سال جدید با کارکنان این نهاد، اظهار داشت: راهبردهای امسال بر اساس شعار سال، تدوین شد و همه برنامه‌ها بر اساس این راهبردها عمل می‌ شود.

این مسئول با یادآوری نامگذاری ٩٨ به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، افزود: تولید و مصرف، صرفاً مربوط به کالای اقتصادی نیست بلکه جنبه فرهنگی دارد، باید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز شاهد تولید و مصرف هستیم.

وی با بیان اینکه کارشناسان فرهنگی و هنری طلایه‌داران این عرصه هستند که بتوانند مسیر تولید کالاهای فرهنگی هنری را در جامعه هموار کنند، اظهار امیدواری کرد که در سال رونق تولید، حرکت‌های مؤثر فرهنگی و هنری در استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تأکید بر تدوین راهبردهای فرهنگی و هنری در سال جدید، ادامه داد: در این صورت، مجموعه اقدامات اداره کل در مسیر مشخص و هدف‌گذاری شده قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا